18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Akcja pod hasłem „Rzucili towar”. Letnie promocje w salonach Regatta w centrach Factory

Informacja prasowa
Akcja pod hasłem „Rzucili towar”
Akcja pod hasłem „Rzucili towar”
Niekończące się kolejki, puste półki w sklepach i kartki na produkty - takie wspomnienia z okresu PRL-u snuje wielu Polaków. W nawiązaniu do 25-lecia upadku socjalizmu, salony Regatta w Factory Annopol i Factory Ursus przygotowały akcję promocyjną pod hasłem „Rzucili towar”, podczas której klienci sklepów będą mogli zdobyć specjalne rabaty na asortyment oferowany przez markę.

Letnie promocje w salonach Regatta w warszawskich centrach Factory

Regatta to brytyjska marka odzieży outdoorowej i obuwia. Swoje produkty tworzy od 1981 roku, stawiając przede wszystkim na wysoką jakość materiałów i solidność wykonania. W jej asortymencie znajdują się m.in. kurtki przeciwdeszczowe, koszulki termoaktywne, bluzy, spodnie trekkingowe, które sprawdzają się zarówno podczas intensywnych treningów, jak i w trakcie spokojnych wycieczek z rodziną. Obecnie Regatta posiada salony w ponad 30 krajach na świecie.

Klienci, którzy wezmą udział w akcji pn. „Rzucili towar” mogą otrzymać „kartki” uprawniające ich do uzyskania specjalnego rabatu. Jego wysokość będzie zależała od ilości zakupionych towarów, a także od tego, do jakiej kategorii asortymentu przynależą nabywane produkty.

Zasady przyznawania zniżek:
- 1 produkt z danej grupy produktów – 30%,
- 2 produkty z danej grupy produktów – 40%,
- 3 produkty z danej grupy produktów – 50%,
- „karteczka” WSZYSTKO 2 SZTUKI -40% - obejmuje wszystkie grupy produktów,
- „karteczka” WSZYSTKO 3 SZTUKI -50% - obejmuje wszystkie grupy produktów.

Zapraszamy.

FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.

Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.

Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol

FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryUrsus

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto