"Generali OFE. Umowa nr XXXXXX. Potwierdzamy wpływ formularza aktualizacji danych. Na jego podstawie dokonaliśmy zmian zgodnie z Pani dyspozycją. Dziękujemy" - wiadomości sms o takiej treści zaczęli otrzymywać klienci Generali. Co ważne, dotyczy to osób, które nie dokonywały zmian w polisie. Takie działanie może wskazywać, że ktoś niepowołany uzyskał dostęp do naszego konta. Nie jest to jednak dowód na włamanie czy niepożądane działanie osób trzecich.
Wątpliwości rozwiewa jednak sama firma. - Nasi klienci faktycznie otrzymują wygenerowane automatycznie sms-y z informacją o zmianie danych na polisie. Testujemy nowe rozwiązanie i system przez pomyłkę rozesłał wiadomości do naszych klientów. Nic jednak się nie stało i nie zmieniło - słyszymy od konsultanta na infolinii Generali.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?