Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Letnia rozprzedaż w Factory Annopol i Factory Ursus

Informacja prasowa
Tylko dwa razy w roku, tylko w Factory Outlet: trzy ceny na jednej metce – regularna, outletowa i… rozprzedażowa. Przez blisko dwa miesiące w Factory Annopol i Factory Ursus będzie obowiązywała jedynie ta trzecia. 20 czerwca rusza wielka letnia Rozprzedaż. Ceny markowej odzieży będą niższe o 80 proc. Warszawskie centra zapraszają na wyjątkowe smart-zakupy.

Letnia rozprzedaż w Factory Annopol i Factory Ursus

Od 20 czerwca do połowy sierpnia w Factory Annopol i Factory Ursus będzie trwała specjalna akcja rozprzedażowa. Zamiast klasycznych przecen, z jakimi spotkamy się w tradycyjnych galeriach handlowych, warszawskie centra outletowe przygotowały dla swoich klientów jeszcze większe zniżki.

– Polacy kochają wyprzedaże, a przez okrągły rok w centrach Factory ceny są niższe od 30 do 70 procent od tych w regularnych sklepach. By sprawić naszym klientom jeszcze więcej radości z dokonywanych zakupów organizujemy Rozprzedaż, w trakcie której obniżamy je dodatkowo aż do 80 procent. Modne i tanie produkty zarówno polskich i zagranicznych producentów czekają na swoich właścicieli, dlatego już dziś zapraszamy na zakupy! – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol i Factory Ursus.

Podczas Rozprzedaży na metkach umieszczane są trzy ceny. Pierwsza z nich informuje o sugerowanej cenie detalicznej, po której asortyment sprzedawany jest w innych centrach handlowych. Druga, to cena outletowa sprzed akcji - ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 procent względem ceny detalicznej. Trzecia, najniższa to cena rozprzedażowa, czyli obniżona do 80 procent.

– Do skorzystania z rozprzedażowych okazji zachęcamy wszystkich miłośników rozsądnych zakupów. Dzięki wyjątkowym rabatom, smart shopperzy będą mogli kupić jeszcze więcej markowych rzeczy, nie wydając przy tym majątku. Warto przypomnieć, że akcja ta organizowana jest tylko dwa razy w roku, dlatego już dziś zapraszamy do warszawskich centrów Factory na świadome, promocyjne łowy – dodaje Kamila Błazik.

FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.

Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.

Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol

FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryUrsus

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto