Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Sportowy szał" w Factory Annopol i Factory Ursus

Informacja prasowa
24 i 25 maja br. klienci Factory Annopol i Factory Ursus, w ramach akcji "Sportowy szał" mogą liczyć na specjalne promocje, którymi objęty zostanie sportowy asortyment wybranych salonów.

"Sportowy szał" w Factory Annopol i Factory Ursus

Lato zbliża się wielkimi krokami. Na parkowych alejkach pojawiają się biegacze i rowerzyści, boiska zapełniają koszykarze, piłkarze, szczypiorniści. Z myślą o wszystkich miłośnikach sportu i rekreacji, warszawskie centra outletowe Factory, organizują akcję pn. „Sportowy szał”.

– By zachęcić naszych klientów do wyboru aktywnych form spędzania wolnego czasu, przygotowaliśmy dla nich wyjątkowe promocje. W najbliższy weekend, odwiedzający nasze centrum goście, będą mogli zakupić sportową odzież, obuwie oraz akcesoria w atrakcyjnych cenach. To świetna okazja zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem, jak i dla zawodowców, a przede wszystkim dla tych, którym bliska jest idea smart shoppingu – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol i Factory Ursus.

Sportowa odsłona akcji „Weekendy tematyczne”

Sportowe kolekcje markowych produktów objęte specjalnymi zniżkami będzie można nabyć w obu centrach, w salonach marek takich jak: Gino Rossi, McArthur, Puma, Regatta, Venezia, Cropp House, Reserved Mohito, Salamander. W zależności od sklepu, promocje dotyczą całego asortymentu, bądź wybranych modeli.

Każde centrum przygotowało dla swoich klientów również promocje indywidualne:

Factory Annopol:
- Adventure Sports/ Rosignol
- Broadway
- Brugi
- Diverse
- Ecco
- Filippo
- Hi Tec
- Lavard
- Mountain Warehouse
- Mustang
- Olsen
- O’Neill
- Samsonite
- Timberland
- Time Trend
- Triumph
- Umbro
- Women’s world

Factory Ursus:
- Besta Plus
- Reebok
- Asics
- Italian Fashion
- Frivol Perfumerie Lola Points
- Big Star
- Sophie Marel
- Vitamin Shop

Akcja pn. „Sportowy szał” to kolejna po „Butobraniu” i „Jeansomanii”, odsłona cyklu wydarzeń organizowanych w ramach „Weekendów tematycznych”. W ostatnią sobotę i niedzielę każdego miesiąca, dla klientów warszawskich centrów Factory, przygotowywane będą specjalne promocje, które obejmą poszczególne grupy produktów, np. obuwie, bieliznę czy akcesoria.

W dniach 24-25 maja br. oba centra Factory w Warszawie będą czynne w godzinach:
Sobota 10:00 – 21:00
Niedziela 10:00 – 20:00

FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.

Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.

Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol

FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryUrsus

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto