Na forum SkyscraperCity jeden z użytkowników żalił się na niesprawne urządzenia sprzedające bilety komunikacji miejskiej. „Biletomat przy ul. Jana Pawła/Osiedlowa nie działa: „Przepraszamy, aplikacja sklep jest niedostępna”, biletomat przy dworcu PKP: „Brak możliwości sprzedaży biletów papierowych”, brak płatności bezgotówkowych, również przy doładowaniu Karty Miejskiej, przy płatnościach gotówką biletomat przyjmuje tylko bilon” - napisał.
Zgłaszający odwiedził tez biletomat przy Galerii Słonecznej oraz urządzenie koło „samochodówki” , które dodatkowo... ukradło mu papierowe 10 złotych, gdyż po wciągnięciu banknotu nic się nie działo.
Jak mówi Dawid Puton, rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji, problemy z prawidłowym funkcjonowaniem biletomatów są związane z nieumiejętnym korzystaniem z tych maszyn.
- Nasi pracownicy niejednokrotnie z miejsc na kartę płatniczą wyciągali papier czy monety, które uniemożliwiają nie tylko skorzystanie z formy płatności kartą, ale także bezdotykową formę płatności - twierdzi rzecznik. - Jeśli stanie się tak, że automat połknie banknot bez wydania reszty i biletu, należy takie zdarzenie zgłosić do MZDiK gdyż pieniądze są do odzyskania. Zaznaczamy także, że wszelkie usterki radomskich biletomatów są zgłaszane do firmy, która odpowiada za konserwację tych maszyn - dodaje Dawid Puton.
ZOBACZ TEŻ: Autobus w Radomiu. Film czytelnika
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?