- Chcemy pokazać, że miłość ma wymiar nie tylko indywidualny, ale można rozciągać ją szerzej. To może być miłość ojczyzny, albo miłość do narodu. W poprzednich latach motywem przewodnim „Kocham Polskę” była rodzina, były tematy, które określa się mianem „pro life”. W tamtym roku motywem przewodnim była ekologia, w tym roku motywem przewodnim jest kupowanie polskich produktów od polskich producentów – powiedział Adam Szabelak.
Zwrócił uwagę, że jest to szczególnie ważne w dobie pandemii i kryzysu gospodarczego. Jak przekonują działacze Młodzieży Wszechpolskiej coraz większa liczba Polaków traci pracę, płace nie rosną, a przedsiębiorcy są zmuszeni do kolejnych cięć kosztów i innych desperackich kroków, których celem jest utrzymanie się na rynku. Polscy przedsiębiorcy bardzo często są zadłużeni wielkimi kredytami, ale to dotyczy również pracowników tychże przedsiębiorców, straty dla jednych bądź drugich będą odczuwalne równie mocno dla gospodarki.
Jednym z symboli corocznej akcji jest rozdawanie plakatów okolicznościowych akcji. Dotychczas rozdawano je zwykłym przechodniom lub osobom, które zgłosiły się bezpośrednio do struktur ugrupowania w całej Polsce z prośbą o podarowanie pamiątkowego plakatu. W tym roku materiały trafią do przedsiębiorców jako symboliczny wyraz wsparcia dla nich i ich rodzin.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?