Do akcji dołączyło się 26 firm, m.in. z branży mięsnej, browarniczej i kosmetycznej, które swoją działalność opierają o rodzinne i regionalne tradycje. - Dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami, nie tylko poszerzamy swój asortyment. Wspieramy w ten sposób również lokalną społeczność poprzez partnerowanie różnym wydarzeniom sportowym czy kulturalnym – mówi Thomas Renard, dyrektor E.Leclerc.
Czytaj także: Hipermarket zachęca: Wspierajcie lokalnych producentów!
Program w założeniu ma pomóc małym i średnim firmom w rywalizacji z wielkimi koncernami o dostawców i klientów. - Dla naszej firmy rynek lokalny jest bardzo ważny, bo budowaliśmy nasze przedsiębiorstwo na bazie Radomia. Mam nadzieję, że dzięki tej akcji, będzie rosła w nas wszystkich pewna lokalna odpowiedzialność za sytuację w naszym mieście. Jeżeli chcemy, żeby Radom rozwijał się wspierajmy lokalne firmy, dostawców, mieszkańców, akcje społeczne, sportowe i kulturalne – tłumaczy Sylwester Krawczyk, właściciel zakładu masarskiego Krawczyk.
Akcja potrwa do 29 kwietnia. Cały czas mogą dołączać do niej kolejne firmy.
Codziennie najświeższe informacje z Radomia na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?