W poniedziałek rusza w Radomiu nabór wniosków o zakup węgla po preferencyjnych cenach
Wnioski można pobrać papierowo w Urzędzie Miejskim w Radomiu w Biurze Obsługi Mieszkańca, pokój numer 19 lub wydrukować samodzielnie. Wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Radomiu ul. Kilińskiego 30 w Biurze Obsługi Mieszkańca p. nr 19 w godzinach od 7.30 do 15.30 lub elektronicznie poprzez adres skrzynki podawczej Epuap: /umradom/SkrytkaESP.
Dokumenty zostaną zweryfikowane przez pracowników Urzędu Miejskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami. O wynikach wnioskodawcy zostaną poinformowani smsem/telefonicznie lub pocztą elektroniczną na podany we wniosku nr telefonu lub adres e-mail.
Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji wniosku należy dokonać wpłaty należności za zadeklarowaną ilość węgla. Koszt 1 tony węgla dla mieszkańca wyniesie do 2000 zł. Dokładna cena zostanie podana po podpisaniu ze spółką skarbu państwa umowy na zakup węgla. Płatności należy dokonać: przelewem bankowym na konto 40 1240 3259 1111 0010 4902 1571 lub poprzez terminal płatniczy na stanowisku w Biurze Obsługi Mieszkańca. W treści należy wpisać imię i nazwisko oraz dokładny adres wnioskodawcy. Zgodnie z ustawą koszty transportu z miejsca dystrybucji do gospodarstwa domowego pozostają po stronie wnioskodawcy.
Pojedyncze gospodarstwo domowe będzie mogło kupić 1,5 tony węgla w tym roku i kolejne 1,5 tony po 1 stycznia 2023 roku.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?